Håndboldspilleren Mikkel Hansen åbner sammen med tre partnere et performancecenter med træning og fysioterapi for elitesportsudøvere og andre ambitiøse mennesker. Ambitionen er på at opnå varige forbedringer i kundernes performance – sportslig, i erhvervslivet og i hverdagen. Opskriften er databaseret træning, fysioterapi og motivation.

Ambitiøs træning eller genoptræning efter en skade som diskusprolaps eller et overrevet korsbånd kræver tid. For at opnå de bedste resultater har man brug for eksperthjælp fra fysioterapi uddannede trænere til træningssessionerne. Det ved sportsudøvere.

Mikkel Hansen, der selv træner 3-4 timer om dagen og netop blevet far, siger: “Jeg SKAL jo træne. Men med et arbejde på kontoret, i en børnehave eller på en fabrik, kan det være svært at finde tid til at passe på sin krop. Vi vil med PerformanceLab give ambitiøse danskere mulighed for at investere i sig selv på topplan. Den slags mennesker giver jeg gerne en high five i PerformanceLab.”

PerformanceLab er nu Mikkel Hansens stamtræningscenter i Danmark.

Performance og data i højsædet

Uanset om du er elitesportsudøver, ambitiøs motionist eller skal genoptræne efter en skade, skal du sætte mål. For uden mål ved du ikke hvilke træningsøvelser, du skal lave, eller hvilken behandling, du har brug for. Derfor arbejder PerformanceLab databaseret, hvilket bl.a. betyder, at det nye center screener kunderne for at sikre den optimale vej mod målet.

Kendte ansigter fra branchen

To af partnerne er kendte fra fysioterapi- og træningsbranchen. Jacob Baagøe er blandt andet sportfysioterapeut og fysisk træner for U19- herrehåndboldlandsholdet og fysisk ansvarlig personlig træner for bjergbestigeren Rasmus Kragh, der forsøger at blive første dansker til at bestige Mount Everest uden brug af kunstig ilt.

Rasmus Thomhav er bl.a. træner for professionelle golfspillere som Emily Pedersen, Patrick Winther og professionel bordtennisspiller Stefanie Christensen. Jacob og Rasmus har tilsammen mere end 17 års erfaring som fysioterapeuter og 19 år som trænere.

Jacob Baagøe siger: “Vi ved alle, hvordan mange nytårsforsæt om træning og vægttab ender om et par måneder. Derfor er målsætning, screening og opfølgning med en træner lige så vigtigt som selve træningen. Arbejder man derudover databaseret med løbende målinger på ens performance, søvn, vægt og styrke, bliver nytårsforsættet en succes i stedet for dårlig samvittighed.”

Rasmus Thomhav tilføjer: “Den måde, vi samarbejder med sportsstjerner og elitesportsudøvere, er den samme, som vi samarbejder med alle andre kunder i PerformanceLab. Dit mindset er essentielt – uanset om du vil skyde hårdere, tabe dig 15 kg eller komme tilbage efter et overrevet korsbånd.”

Ambitøse kunder kræver et ambitiøst center

Sidste partner i PerformanceLab er Eric Ziengs, der er marketingsekspert. Eric er medforfatter til Danmarks eneste grundbog i digital markedsføring, Help Marketing Bogen og vært af den ugentlige podcast, Help Marketing. Eric har desuden undervist hold i en af fitnesskæderne i mange år.

“Vi har først sikret, at vores produkters kvalitet er i top. Fx har vi et restitionsprodukt, der hidtil ikke har været tilgængelig uden for de professionelle rækker. Nu fortæller vi så historien om, at ambitioner kræver tid og investering. 3-500 kr. om måneden til en fitnesskæde er spild, hvis du ikke dukker op. Farvel til 5.000 kr. om året. Med de samme penge kommer du langt i PerformanceLab, hvor vi presser dig!”

Åbent hus på Amager

PerformanceLab ligger ved Kløvermarken på Raffinaderivej 8 i 2300 København S. Du kan booke tid hos Jacob og Rasmus. Det er ikke muligt at træne i PerformanceLab uden træner. Klubber, idrætsskoler og virksomheder, som har ambitiøse mål for deres medlemmer, elever eller medarbejdere, kan tage direkte kontakt.

11. januar holder PerformanceLab åbent hus. Tilmeld dig her.

Mikkel, Jacob, Rasmus og Eric ejer hver især 25 procent af PerformanceLab, der også tager kunder anvist via sundhedsforsikringer.

PerformanceLab ejere

Kontakt:

Kontakt Eric Ziengs for interviews eller flere informationer på 4142 7567 eller eric@performance.dk.

Om PerformanceLab

PerformanceLab hjælper elitesportsudøvere og andre ambitiøse personer med at skabe varige forbedringer i deres performance – i hverdagen, erhvervslivet eller sporten. Vi arbejder databaseret med træning, fysioterapi og genoptræning. Sammen sætter vi ambitiøse mål. Og vi stopper ikke, før vi har hjulpet dig med at nå dem.

Vores løfte til dig:

• Din performance understøttes af vores ekspertise og databaserede tilgang
  • Vi arbejder kun med ambitiøse mennesker
  • Du går styrket ud af vores dør – hver gang

Bag PerformanceLab står Jacob Baagøe, Mikkel Hansen, Rasmus Thomhav og Eric Ziengs.

Call Now ButtonRing nu